دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

دوباره مدرسه هااااا وایییییی!!!!!!!!!!!

به سال ۸۷..سال خوبی داشته باشی!!!!

سلام ببخشید که بین اون آپ و این آپ وقفه ی زیادی بود چون من بعد از کرمانشاه و همدان رفتم شمال اونجا کامپیوتر و نت دارم ولی کامپیوترم فارسی نداره منم صبر کردم بیام تهران بعد وبلاگ رو آپ کنم!!

A هم وقت نداشت که بیاد آپ کنه بچم سرش شلوغ بود!!بگذریم

در باره ی همدان و کرمانشاه وخلاصه مسافرتمون آنی نوشته که من دیگه نمینویسم!!!اینم وبلاگشه:  http://yekocholoo.blogsky.com/?PostID=48    در این قسمت دربارش نوشته!!!

خب خلاصه میکنم از الان دیگه امتحان ها کم کم شروع میشه من کم وقت میکنم بیام بلاخره امسال نهایی دارم و حسابی باید تلاش کنم(خر خون شم..اروا کلم)ولی اگه اتفاق جالبی افتاد حتما مینویسم!!!

امروزم که بعد از ۳ هفته رفتم مدرسه اتفاق خواصی پیش نیومد مثل همیشه معلما درس دادن!!!

پس تا آپ بعدی که از من یا A باشه بابای!!!!!!!!