دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

۱ هفته استراحت...و بازم مدرسه!

سلام..امیدوارم حالتون خوب باشه!!

من ۱ هفته آمل بودم جاتون خالی کلی حال کردم کل این هفته پیشه شایا دختر عموم بودم..!!

میخوا م این هفته رو تعریف کنم!!:

ما تا ۴ صبح بیدار بودیم...سحر میخوردیم یا می خوابیدیم یا بیدار بودیم تا ۶ ۷  بعد می خوابیدیم تا ۴ حالی میداداااااااااا!!!

بعد پا میشدیم  غروب می رفتیم بیرون میومدیم افطار میکردیم...بعد دوباره روز از نو روزی از نو...خلاصه کلی حال کردیم!!

۱ شب رگبار زد...منم که عاشق بارون..جو منو گرفت رفتم تو حیاط..اول رو پله ها نشسته بودم...دوام نیاوردم رفتم زیر بارون بعد بغض کردم و خلاصه زدم زیر گریه....کلی خیس شدم و خلاصه کلی حال داد!!هفته ی خوبی بود...و در آخر....

بازم مدارس

نظرات 2 + ارسال نظر
آنی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ

و من دل تنگ تو
و تو غرق در دنیا کودکانه ات

و من دلتنگ تر از تو...و تو در فکر دیگر!!!!

شبزده دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ http://chertneveshtehayeman.blogfa.com

آخی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد