دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

چی کار کنم؟؟؟

واییییی خدایاا کاش امتحان داشتم خدایی..بیکاری بد دردیه..

دیروز..ساعت 12 ظهر  از خواب پا شدم..آی کیف داد..خستگی 9 ماه 7 صبح پا شدن از تنم در اومد...بعد کلی الاف گشتم تا ساعت شد 4..بعد مامانم رفت عروسی فامیلمون..(البته رفت خونه ی مامانش بعد رفت عروسی)..من و آنی هم آماده شدیم و رفتیم تولد دوست من..وای که چقدر مذخرف بود..من که دیدم تولدش خیلی خشکه پا شدم و کلی رقصیدم و کلی گفتم و  خندیدم..نصف بچه ها که همش تو اتاق بودن..خلاصه  مامانش گفت خوش به حال  آتوسا چقد شاد چقد خندون..چقد پر انرژی..(منو  می گه هااااااااا) بعد کلیی خواهرش و فامیلاشون از من خوششون اومد..مامانش گفت از این به بعد فقط آتوسا رو دعوت کن(منو میگه هاااااا)..خلاصه دیگه بد نبود...بعد..ساعت 10:30 منو آنی یه آژانس گرفتیمو اومدیم خونه قرار بود منو آنی تنها بخوابیم و مامانم فردا صبح بیاد..ما تا ساعت 1:30 شب داشتیم حرف می زدیم صدای دزدگیر ماشین مامان و شنیدیمو  فهمیدیم که مامان اومد..خودمونو زدیم بخواب..حالا داشتیم از خنده میمردیم...بعد مامانم با پسر خالم اومدو.. ما مثلا خواب بودیم خواستیم مامانو بترسونیم این آنی ضایع کرد..نقشمون نگرفت......همین!!!
آنی هم رفففففففففففففففففففففففففففففففتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امروز ناراحت بودم هی می گفت چته هی من نمی گفتم..فکر میکرد از دستش ناراحتم!! 

نظرات 4 + ارسال نظر
حدیث شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ http://vaksan.blogsky.com/

سلام وب جالبی داری
خوشحال میشم با هم اشنا بشیم.

یه کوچولو و اقاییش دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ

عزیزکم..پاشم بیام..بزنم تو مخت....یه جوری میزنم جات بمونه رو پله ها...
یادته چقدر خندیدم...حالا صبر کن ۳ تیر هم دارم میام :ی..من نگاه همش در راه جاده هرازم...بوس بوس..

کارمند کوچولو دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://edarehyema.blogsky.com

سلام... خسته نباشی از این همه امتحان... تعطیلات بهت خوش بگذره.. بای

admin دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد