دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

۱ هفته استراحت...و بازم مدرسه!

سلام..امیدوارم حالتون خوب باشه!!

من ۱ هفته آمل بودم جاتون خالی کلی حال کردم کل این هفته پیشه شایا دختر عموم بودم..!!

میخوا م این هفته رو تعریف کنم!!:

ما تا ۴ صبح بیدار بودیم...سحر میخوردیم یا می خوابیدیم یا بیدار بودیم تا ۶ ۷  بعد می خوابیدیم تا ۴ حالی میداداااااااااا!!!

بعد پا میشدیم  غروب می رفتیم بیرون میومدیم افطار میکردیم...بعد دوباره روز از نو روزی از نو...خلاصه کلی حال کردیم!!

۱ شب رگبار زد...منم که عاشق بارون..جو منو گرفت رفتم تو حیاط..اول رو پله ها نشسته بودم...دوام نیاوردم رفتم زیر بارون بعد بغض کردم و خلاصه زدم زیر گریه....کلی خیس شدم و خلاصه کلی حال داد!!هفته ی خوبی بود...و در آخر....

بازم مدارس

پدر ممنونم!!!

بالاخره چیزی رو که میخواستم بدست آوردم....بابام برام پیانو خرید...هورااااااااااااااا

بابای خوبم نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم...واقعا خوشحالم کردی..!!

امیدوارم ازم راضی باشی و به خاطر کوچک ترین بدیم منو ببخشی!!

همیشه دوست دارم!!