دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

پدر ممنونم!!!

بالاخره چیزی رو که میخواستم بدست آوردم....بابام برام پیانو خرید...هورااااااااااااااا

بابای خوبم نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم...واقعا خوشحالم کردی..!!

امیدوارم ازم راضی باشی و به خاطر کوچک ترین بدیم منو ببخشی!!

همیشه دوست دارم!!


نظرات 3 + ارسال نظر
کارمند کوچولو یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ http://edarehyema.blogsky.com/

سلام .. پیانو مبارک... پس نوازنده ای ... راستی خواهر جونت پیشت اومد؟!

سلام..ممنون...تا یه حدودی!!!آره ه ..بالاخره اومد!!

غریبه یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ب.ظ

پیانوت مبارک

یک قطعه موسیقی ،یک گلوله است در حفاظ گل

موسیقی خود زندگیست که آموختن آن لازم است.

موفق باشی

ممنون بابت جمله هات...قشنگن!!!

آنی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ب.ظ

این کامنت مربوط به پیانوته..
:
اوهو

به خاطر کوچک ترین بدیم منو ببخشی
کی گفته تو یکم بدی داری تو سراپا بدی هستی که من عاشقشممممممممممممممهان چی شد؟!
تو سرپا بدی نیستی که من عااشقتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد