دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

تموم شددد!!!!!!!!!

سلام به همه ی برو بچز باحل..احوال محوال چطوره؟؟؟من که خدا رو شکر توپه توپم ایشالاه که شما هم توپ باشین..!!

بابت اینکه دیر اومدم کلی معذرت..آخه اصلا وقت نداشتم..
وااااااای بالاخره  از شره امتحانا راحت شدم..خدایش SerViC شدم..چون خیلی خوندم ایشالاه که 1 تیر هم نتیجه ی خوبی بگیرم واسم دعا کنین..!!

واییییییییی خیلی حال می ده همه ی سوال هارو درست بنویسی..فقط سره 1 سوال 1 نمره ای بمونی و بلد نباشی نه؟؟؟الان میگین خوب این باحالیش کجاست؟!!!؟؟!!..خوب معلومه دیگه یه خورده فکر کنین!!!!!...باحالیش اینجاست که معلم بهت بگه..وایییییی خیلی توپ میشه..!!تازه باحالی دیگش اینه که تو نفهمی معلم چی میگه و اونجاست که معلم میخواد سرتو بزنه به دیوار....!!!
از همه ی کسای که تو امتحانام کمکم کردن یه دنیا ممنون...مامانم...بابام...آنی جونم(البته امتحان های آخری)...طناز(دوستم)...معلم هام و  دوست گلم A...میشییی!!!
تو هر امتحانی حد اقل 1 الی 2 سوال با بارم زیاد رو معلمم بهم رسوند که خیلی باحال بود..!!
همه ی معلماا از من انتظار 20 دارن..آخه چراااااااااااا؟؟؟؟؟
امروز معلم زبانم گفت از برگت راضی نبودم...
من:( با ترس)  مگه چند شدم؟؟؟
معلم: ازت 20 میخواستم!!!
 من:(بابا بگو دیگه مردم اه)حالا چند شدم؟؟؟
معلم:۱۹/۵۰

 به خدا دلم می خاست بزنمش خوب سکته کردم همچین گفت...
آنی هم که 1 هفته است که اینجاست..فرجه ی امتحاناش اومده پیش ماا..آنی جونم دوست داررررررم...
امروز از امتحان که اومدم..به مامانم گفتم خوب امتحانام تموم شد حالا بیکاریو چی کار کنم؟؟؟
واااااااااااااااااااااای خدای من امرووز دوستم ساحل امد خونمووون واااااااااااااای که چقد بزرگ شده 2 سال بود ندیده بودمش فقط باهاش با تلفن حرف زده بودم..ساحل جونم میشی که اومدی پیشمو خوشحالم کردیی..دیلم برات تنگ شده بود یه عالمه.. ...دیلم واسه الیزا که رفته کانادا تنگ شده ه ه....تازه سروناز دوست صمیمیم هم داره می ره کاناداااا نموخووووووووومم(نمیشه منم بزاره تو ساکش ببره؟؟)
خوب از این به بعد تند تند میام و کارامو میگم....
فعلا..!!
پ.ن:بابام رفته رشت واسه کارش 2 روزه که پیشمون نیست..بابای جونممممممممممم دوووست دارم دیلم واست تنگیده..زودی بیا پیشم!!!
پ.ن:آنی داره شنبه می ره واسه 1 هفته نمیخوام بره ه دیلم میتنگه واسش..آنی جونم دوست دارم تا ابد!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد