دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

هااا؟؟!!!!

نمیدونم جی بنویسم...

واقعا مخم هنگیده!!!

فقط اینکه آنی ‍جونم گفته بود تابستون میاد پیشم...1 ماه و 2 هفتث گذشته . 1 ماه و 2 هفته مونده و من هنوز بی صبرانه منتظرشم!!!


با اینکه میدونم صبرم بی فایدست...اما خوب.......!!!!

و بازم صورتی جون عاشق صورتیه



واسم سخته که بخوام دل بکنم....از تو و اون همه خاطره بگذرم...روزگار معرفت نداشت واسه من!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
آنی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ

عزیزکم..جوابت انقدر بزرگانه بود..که شک کردم خودتی..همون کودکی که من بزرگش کردم..همون دخمل کوچولویی که وقتی مریض میشود من مدرسه نمیرفتم..همونی که همیشه به من چسبیده بودآتوسایی من جای تو در قلب من است..
به نظر خودت میتوانم در مورد هر مسوله ی که مربوط به گذشته هست برای علیرضا تعریف کنم؟!بارها شده عکسهایی ماله زمان قدیم رو دیدم..و کلی از دیدنش ذوق کردم..هرچی علیرضا میگفت چیه!من جواب نمیدادم..تمام این خاطرات متعلق به من و توستشیراز...دوبی..یزد.و....یادته..پس اینها فراموش نشدنی هستن..نه عزیزم..من بعد از امتحانام میام اونجا.۱شهریور.یا ۷شهریور میام و میمونمقول میدم.۱۰۰٪وتو خوب من دلیتنگیت خالصانه هست..آتوسا اگر از مادرت دور باشی نمیدانی چقدر سخت است..من گاهی برایتان اشک میریزم..و تو نیستی این ها رو ببینی..آتوسا مامان همیشه میگه ما ۱روح در ۲بدنیم..اگر در روز صدایش را نشنوم..از بین رفتم..من با وجود اون زندم..همون طوری که اگر تو نباشی..من از هم میپاشم..اگر پدر نباشم.خورد میشوم..چون اوکوه من است و برای فتح کردنش برای شاد کردنش باید بتوانم کاری انجام دهم..اما تو همیشه پیروز این میدان بودیی..همیشه و من همان کوچولوامچون اینجوری تودلشون هستم..عاشقتم..باور کن..برم دعا کن..۵شنبه آزمون رانندگی دارم..دعا کن قبول شم

سلام همسایه های ۴ پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ http://rezatehranii4.blogfa.com

سلام.قسمت دوم خاطرات سرد آپ شد.منتظر نظرت هستم دوست عزیز[گل]

شیما یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام پرستو خانوم مهربون و ناز...
آخ آخ که من چقدر به این آنی خانومی حسودیم میشه وقتی میام و اینا رو میخونم
چقدر خوبه که شما دوتا اینقدر همدیگرو دوست دارید....
خیلی هم وبلاگت قشنگه....
من گاه گاهی میام بهت سر میزنم البته اولین باره دارم کامنت میزارم....
الان فکر کنم آنی پیشته و حسابی بهتون خوش میگذره هاااا....قدر این روزا رو بدونید....
شاد شاد باشید

salam..mamnon ke omadi pisham...are man ke kheili Dosesh daram ono nemidonam...khoshhalam mikoni vasam comment mizari...are behemon khosh migzae ama engar aghrabea donbal bazi mikonan...are vaghean bayad ghadresho DoneSt!!!!

نازلی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com

گاهی صبر کردن نفرت انگیز میشه و احساس میکنی که چرا روزها تموم نمیشن. و ساعتها کش می‌یان.

are vaghean sakhte...kheili sakhtee ...sa@a kesh mian..ama hala ke pishame..aghrabea engar daran donbal bazi mikonan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد