دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

دفتر چه خاطرات من

این وبلاگ توضیح نداره

!!!!!!

فقط یه چیز میگم....دلم برای آنی تنگ شده ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه  ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه  ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه  ه ه ه ه ه ه ه  ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه  میفهمی دارم دق میکنم؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همین!!!!!!

آنی دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

نظرات 5 + ارسال نظر
عشق الکی یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:24 ب.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام
وب جالبی داری
قالب ام که مال وبلاگ خودمه امید وارم که رازی باشی

کارمند کوچولو دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ http://edarehyema.blogsky.com

سلام.. به به چه عجب اومدی... آخی خوب یه سر برو پیشش..

آنی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:51 ب.ظ

و باز هم بغض هایی که با خواندن مطلبت به چشمهایم هجوم میاورد من به کدامین گناه تقاص دوری از تورا می پردازم..عروسکم گاه با یادآوری خاطرات اشک در چشمانم بازی میکند و گاه با یاد خنده هایمان لبخند با لبانم..اما هرچه هست این دل.کمتر از تو دلتنگ نیست..این را باور کن..
تو تمام وجود منی و علیرضا نیمه ی کامل کننده ی من..این دو باهم فرق دارن.من تو هم خونیم..و این یعنی من تو از همه به هم نزدیکتریم:*:*

آنیییییییییییییییییییییی.....اینجوری که مینویسی اشکام میاااااااااان !!!!!!!

غریبه سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ق.ظ

و منم دلم واسه تو خیلی تنگیده .نیست خیلی میزنگی

َ...اگه خودتونو معرفی کنید ممنون میشم بفهمم کی هستید...اون موقع..میزنگم!!!

غریبه یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ

حالا که شناختی بزنگ جیگر بابا که باز بینمان فاصله افتاد و دلتنگی

ججججججججججججججشششششششششششششششششششممممممممممممم:*:*:*:*:*:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد